2009 m. gegužės 15 d., penktadienis

Rosie Flo knygelės

Šios spalvinimo knygelės - man vienas nuostabiausių dalykų mūsų PP. Aš taip norėčiau, kad jas galima būtų pavartyti, gal tada pasimatytų, kokios jos nepakartojamos. Savo dukrai padovanojau dvi, pridėjau sidabrinį ir auksinį rašiklį, bei spalvotų flomasterių. Aš nemačiau gražesnės kostiumo istorijos ir gyvenimiškų situacijų metraščio. Ir visa tai kaip vaikų žaidimas.
Įkelsiu kelias mėgėjiškas! (tikiuosi kol kas) nuotraukas.

Spėju, kad tai pižamų vakrėlis, nes juk kokios pižamos!


Detalės, kurių nereikia spalvinti, bet kurios yra, kol spalvini.




Mano dukra kažkodėl nuspalvojo rankas raudonai :-)


Čia reikia visiems veikėjams nupiešti galvas ir kojas. O čia dar vėjas... Jį, ko gero, pastebės ne kiekvienas. O ar jis yra? O ką pamatytų kita mergaitė tame piešiny... įdomu, va būtent įdomu tai, ne ką nupieštų ant balto lapo, o ką pamatytų piešinyje, kaip jį pratęstų! Mano dukrai gavosi taip... Tik dabar pati pamačiau, kad ji pasirūpino pirštinėmis! Man atrodo, kad tai piešiniai, į kuriuos žiūrint norisi rašyti. Nežinau, o gal aš pamačiau savo vaiką kitaip per tuos piešinius...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą