2009 m. gegužės 22 d., penktadienis

Atradimai - apie naujas nuorodas prie "Draugų"

Šiandien penktadienis - puikus atradimas :-). Bet aš ne apie jį, nors man jis patinka!

Aš apie nuostabius dalykus, kuriuos radau šią savaitę, ir kuriuos galite paskaityti ir pažiūrėti čia: http://kokonas.wordpress.com/ Geras, lengvas, moteriškas. Lietuviškos gero skonio pamokos iš kūrybingų moterų, teisingi lietuviški rankdarbiai, "pasidaryk pats" pamokėlės ir nuostabi fotografija. Labai kokybiška ir gražu.
Gera ir lengva skaityti, gražūs žmonės, gražiai gyvena. Kas? Kokonas :-)

Ir galybę naudingų dalykų apie "duoną kasdieninę" tinklapyje Sveikas vaikas . Oficialiai - maisto priedų žinynas. Draugiškai - svetainė apie skanėstus, kuriuos reikia valgyti kad augtum ir būtum sveikas, ir kurių - ne. Rašyti gali visi.

Ir dar vienos moters fantastiškos nuotraukos Gražūs Šarūnės sentimentai!.
O čia horizonte kubeliai "Pasakų medis" iš mūsų PPP (Paukščių pieno parduotuvės) - aš didžiuojuosi ir giriuosi :-)), man tai buvo netikėta ir velniškai malonu! Man jie - vienas gražiausių mūsų žaislų, tikiuosi ir jiems patiko.
Ir dabar taupau fotosesijai pas Šarūnę. Noriu padovanoti savo dukrai mokslo metų baigimo proga, o gal dar ir sūnūs pridėsiu, o gal dar ir pati išdrįsiu... Man ta Domicėlė nepakartojama, ir aš taip noriu sau :-).

Ir dar vienos moters (kokia aš tendencinga :-)) nuostabūs darbai: Fotopastelė. Saulužei linkėjimų! ;-)

Aš buvau apstulbusi radusi šią foto čia, na kaip apstubsta žmogus iš malonumo! Juk tai "Didysis paradas" iš PP!!! Ačiū už galimybę pamatyti jį "visame gražume" :-)

P.S. gavosi vis apie save, kaip pamaiva kokia :-(, bet tai gal ir ne sutapimas..., juk žmonės aplink ne iš mėnulio.



Beje, vartydami fotopastėje sudėtus darbus pasiklausykite muzikėlės - ji puiki, rekomenduoju! Juk neveltui būtent ją siunčiau naujienlaiškyje ;-))

1 komentaras:

  1. taigi jau kaip ACIU uz toookius maliooonius zodzius :)))
    irasom Pauksciu Piena i skaniu ir vertingu draugu sarasa ;)

    AtsakytiPanaikinti