2009 m. liepos 2 d., ketvirtadienis

V. Vysockis "Man nepatinka"

Kada man atsitinka tai, kas man nepatinka, aš visada prisimenu vieną V. Vysockio dainą. Negaliu pasakyti, kad jis man labai patinka, bet ši jo daina man išskirtinė. (Tiesa, vaikystėje ne vieną mokėjau mintinai, tuomet jis man labai patiko). Ji primena, kad yra dalykų, kurie NEPATINKA ir gali nepatikti ir niekada nepatiks ir kad galima sau tai leisti. Žinoma, ne daina ir ne jos autorius tai leidžia, bet išgirdusi šį tekstą dar vaikystėje pirmą kartą pagalvojau, ko gi aš nemėgstu, ir apie ką taip galiu ištarti drąsiai ir tvirtai. Pradėjau nuo puodelio tamsiu vidumi, nu nepatinka man tokie puodeliai, kur gėrimo spalvos nesimato. Ir tai man nepasirodė juokinga! Buvo vienas tos dainos komentaras, po kuriuo pasirašau ir aš - tai, kas nepatinka, taip pat labai gerai padeda apsibrėžti.
Kai mąstau apie save, noriu "sudaryti" sąrašą to, kas man nepatinka, lygiai taip, kaip dabar rašau tai, kas man patinka - "Mylimi"... Kažkaip pati save labai gerbiu, kai pasakau, ko nepriimu ir kokio elgesio netoleruoju. Svarbu tai. Man pačiai sau.



Pirmą rinkčiausi eilutę apie per petį skaitomus laiškus...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą