2009 m. liepos 9 d., ketvirtadienis

Moteriškumas

Ilgą laiką maniau, kad šis paveikslas ir yra tikrasis "Veneros gimimas". Po to pamačiau Botičelio. Bet šis man vis tiek liko tikruoju. Tai nežinomo autoriaus darbas, bet būtent jis, manau, turėjo didžiausią įtaką mano moteriškumo formavimuisi. Jis kabėjo virš mamos lovos. Ir iki šiol jis man tiesiog labai gražus.

3 komentarai:

  1. O čia ne Modiljanis koks? Tokia ilgakaklė. Bnadžiau patikrinti - neradau, bet radau toki bloga http://modernart4kids.blogspot.com/ labai man panaši ta mergina pasirodė į Ilzės žaliaakę.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveika sugrįžusi po atostogų!! :-)
    Ne, čia nežinomas lenkų autorius ;-), mama prieš daugybę metų atsivežė iš Lenkijos.
    Ir šiaip jau, virš mano mamos lovos Modiljanis nekabėtų!! :-)) - mes gi tiesiog va - paprasti tokie va :-).

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ir man labai patinka. Nors, kai buvau maza, ji man atrode labai negrazi. Ir per daug liudna. Gerai, kad laikui begant ji pagrazejo (nors liudesys liko) ;-).

    AtsakytiPanaikinti