2009 m. spalio 7 d., trečiadienis

Pajūris

A, taip tiesiog, įrašas, kuris, ko gero, nesustabdys praeivio žvilgsnio, bet kuris būtinas man, kad sustabdytų akimirką. Kelias dienas man liūdna, kiek per tamsu, kiek per daug vieniša, kiek per tylu. ... Daugtaškis, nes nežinau, kaip sujungti tai su tuo, kad tuo pat metu gaunu laišką nuo vienos pajūryje gyvenančios mamos (ji ta, kuri kažkuomet, mums tik atsidarius, nupirko prijuostę mamytei ir dukrytei ir magnetus, tai reiškia man ji patinka a priori, nemačius, negirdėjus, nepažinus, nes tokį rinkinį perkantį pati sau mama... žodžiu be žodžiu! (beje, pagalvojau, kad daugybė moterų (ir vyrų :-)) nė neįtaria, kaip gerai aš apie jas (juos) galvoju, galbūt, vien todėl, kad joms patiko ta pati smulkmena, kuri ir man... ; tai taip keista, kad nepažįstamas žmogus gali apie tave galvoti, daug...). Su fotoaparatu, kaip pati sako, ji draugaujanti retai, bet man tai visai nesvarbu. Aš parašiau, kad labai pasiilgstu jūros, ir va, "turiu" :-). Tokie dalykai man taip svarbūs, kad aš net nenoriu bandyti surasti žodžių, kaip gi labai.... Tiesiog jie išskiria iš dienos įvykių virtinės tai, kas svarbiausia - susitikimą su žmogumi. Parašiau painiai, bet aš suprasiu :-). Ačiū, Ramune!
P.S. dabar pasėdėjau dar truputį, pažiūrėjau į jūrą ir parašysiu banaliausią pasaulyje dalyką (jei banalus, man reiškia - svarbus): jei gerai galvoji apie žmogų - pasakyk jam tai!

2 komentarai:

  1. Laba diena ,
    vai kaip niuru uz lango...
    Tai is to niurumo nusprendziau truputi pasiskusti...Esu Jusu rozinio dviracio kaimyne, gyvenu vos pora namu nuo Jusu parduotuveles, maza to auginu savo beveik metuku angeleli, dar maza to..dievinu Jusu parduotuve internete ir net galiu isduoti paslapti, kai ka jau isigijau ir DAR maza to praktiskai kiekviena diena praeinu pro ta ROZINI dvirati...Ir kur as krypstu...Jauciuosi blogai, kaip mazas vaikas saldainiu parduotuvej..ka cia parduotuvej ! Kaip mazas vaikas prie saldainiu parduotuves vitrinos! Aaaaaa...!!!As su savo griozdu nors ir dieviskai graziu, ieiti pas Jus negaliu..Lietuviskas kuklumas : kaip paliksiu vaika ( mamiskas atsargumas) kol ibegsiu i parduotuve, kol paprasysiu pagalbos...Ka daryt? O ateiti tai noriu:) Ir kaimynisku sausainiu atsinest galiu, tik ileiskit kaip nors su visais priedais:)
    Pagarbiai ir siltai, zaislu istroskusi...
    Kaimyne

    AtsakytiPanaikinti
  2. Taigi važiuokite drąsiai su visu savo puikiuoju vežimu!!! Čia, viduje, pilna vietos, šiltos ir saugios, tikrai tikrai!!!! Laaaaaabai lauksime - aš su mielu noru padėsiu ;-)

    AtsakytiPanaikinti