2009 m. liepos 23 d., ketvirtadienis

Urtė

Urtė - mano kaimynė, mano mažėlio krikšto mama, graži raudonplaukė mergina - mano pavaduotoja :-). Aš atostogausiu kelias savaites rugpjūtį, o ji bus mūsų parduotuvėlėje, ji sėdės po mūsų Šeivamedžiu ir labai labai gražiai papasakos apie mūsų žaislus, jei užsuksite! Urtelė domisi kinu, tad jei Jūs dar nežinote, kokį filmą rodys Skalvijoj ar pan. - galite paklausti ;-). Ji lanko ten grupę. Aš, ko gero, nemoku pasakyti kaip ten kas, bet tikiu, kad ji bus žinoma ne kaip mūsų PPP "lizdo" gyventoja :-), bet kaip režisierė! Va.

2 komentarai:

  1. o kuomet atostogausit?
    noriu susipažint ;) tik nepati nežinau kada Vilniun trauksim...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveika, Ramute :-). Atostogausiu rugpjčio 3-23 dienomis. Labai smagu būtų susipažinti! :-)

    AtsakytiPanaikinti