2009 m. liepos 28 d., antradienis

19 aukštas

......
nes čia neradau jokio kažkokio gero tinkamo žodžio, kaip pradėti, nes tiktų maždaug, "ojetus, chebra...", arba "mama mia!", ar "božė božė", mat aš mačiau Vilnių iš 19 aukšto! ir dar nuo kalnelio - visą kaip ant delno... (nu ir kas, kad skamba banaliai, bet tikrai taip) - grožis. Mintys (ir ne tik ta viena, kad labai gražu :-)) skrenda į tolius - jergutėliau. Ačiū vienai mūsų dovanėlių pirkėjai - ji leido užeiti į savo namus ir pažiūrėti į Vilnių neperkant bilietėlio. Gal aš vis tik ką suklydau ruošdama siuntą - galėčiau dar kartą nuvažiuoti! :-)
Ji mane pakvietė arbatos, o mano atmintis puiki, tad aš būtinai būtinai kada nors norėsiu jos!!!
Ačiū.

2 komentarai:

  1. Tai sutarta. :) Klaidu siuntoje tik va, neradau, bet naujienos geruteles - ir gertuves, ir skirtukai, o jau vasaros sketis ir buckiai pries miega...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū už apsilankymą ;-). Tuomet sakau IKI :-))

    AtsakytiPanaikinti