2009 m. liepos 7 d., antradienis

Pilnatis

Nors ir nekaukiau naktį, nebėgiojau vilkolakiu, ir niekas nedainavo po mano langais, žinau, kad šiandien - pilnatis. Ta proga mano labai mėgstamas Tom Waits.

2 komentarai:

  1. labas Nora galu gale prisikasiau iki tavo blogo!! ash tavo pauskciu piena esu uzmacius kai tik atsidare, tada sese atsiunte linka ir labai labai viskas grazu ir kai kurie dalykai ir brandai man is UK pazistami, zodzizu super vaikishkas boutique! kaip sekasi viskas? ash puikiai puikiai atsimenu tave ir tavo nuostabius namus ir kaip mano ponia pas tave buvo priglausta:)) labai labai tau dar karta uz tai aciu!!! o kaip shiaip viskas sekasi???
    kaip man tau tiesiai parashyti? ar esi facebook?
    mano izabelei rytoj jau 3 metai!
    taip greitai tas laikas bega...
    geriausi linkejimai!!!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tomas Waitas man visad primena Kalėdas, gal todėl, kad pirmam kart jį įsimylėjau žiemos atostogų savaitės metu. Toks charizmatiškas personažas, kurio balso su nieku daugiau nesumašysi..echh

    AtsakytiPanaikinti