2009 m. gruodžio 1 d., antradienis

Techniniai nesklandumai

Toks įrašo pavadinimas man asocijuojasi su keistais vaikystės laikų įrašais, kurie niekada nekėlė šiltų jausmų, bet ir klausimų nekėlė. Tai: uždaryta dėl techninių kliūčių, sanitarinė diena, pertrauka 15 min. ir t.t. pradedant knygynu ir baigiant traukinio vagono tualetu. Rašau apie tai, o ne apie saulę, nes lūdėdama noriu atsiprašyti būtent dėl tų nelemtų techninių kliūčių: mūsų laiškus, siunčiamus iš ...@pauksciupienas.lt ir ...@junovilis.lt beveik visus pagauna laiškų "šiukšliadėžė". Galbūt tai dėl mano nesuskaičiuojamo kiekio žinučių, gal..., bet kaip man paaiškino kažką išmanantys žmonės - aiškios vienos priežasties niekada nėra, kaip, beje, ir tai galinčio pataisyti mygtuko. Dabar bandysiu kažkaip tai keisti, bet kol kas labai prašau visų, kurie laukia mūsų laiškų ar sąskaitų patikrinti savo "šiukšliadėžes" (jeeetau, kaip nesmagu...). Jeigu bus klausimų, skambinkite man 865621121 - Norai. Aš labai lauksiu.
P.S. Taip pat labai lauksiu patarimų, jei kam jau yra taip buvę. Kol kas man patarė pakeisti IP adresą ir domeną. Ir į ką aš galėčiau iškeisti mūsų paukščių pieną?! :-)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą