2009 m. spalio 8 d., ketvirtadienis

Prijuostė


Tai, deja, ne mano darbas. Prijuostes radau čia - jos puikios, toji raudona baltai taškuota, kaip senieji mūsų indeliai cukrui ir miltams, nepakartojama...
Kai mūsų parduotuvėlėje siūlau įsigyti prijuostę mergaitėms, kuri apsaugo ir nuo intensyvaus dažų poveikio švariems rūbams ir nuo blyninių ar miltinių potepių ant jų, moterys dažnai liūdnokai mane nužvelgia su klausimu akyse: "prijuostę?...". Taip, prijuostę! :-) Nes tai puošnu, tai įkvepia, tai taip toli nuo puodų ir kažkokių tai ten nesupjaustytų svogūnų. Pridėkite dar burtų lazdelę, rankinę su boružėle pirkiniams (saldainiams aišku!) ir gitarą- ir jūsų mergaitė bus tobulai pasiruošusi nuostabiai gražiam moters gyvenimui, patikėkite! (Man prasidėjo rožinis periodas, matyt :-))
Tai va, aš tikrai žinau, kad prijuosčių mūsų parduotuvėlėje bus, ir jei rasiu, tai būtinai ir mamai ir dukrai vienodų - tai labai gražu ir prasminga...
P.S. kad ir kaip save guodžiu, kad daug ką irgi moku, bet vis tik pažiūrėjus į tai norisi nu(si)graužti nagus, kurie nemoka laikyti adatos!

4 komentarai:

  1. oho, tikrai fėjiškas rinkinukas.. ;-)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Žinokit bus dar karūnų! Gražių! Kaip sau norite, bet karūna yra puikus dalykėlis ;-), ir kas tau ją uždės, jei ne pats sau :-)

    AtsakytiPanaikinti
  3. 'Pridėkite dar burtų lazdelę, rankinę su boružėle pirkiniams (saldainiams aišku!) ir gitarą- ir jūsų mergaitė bus tobulai pasiruošusi nuostabiai gražiam moters gyvenimui, patikėkite! '
    Atleiskite, bet man sitas sakinys labai negraziai nuskambejo.. Ko ne citata is The Stepford Wives..

    AtsakytiPanaikinti
  4. Žiupsneli druskos, nežinau, kas yra The Stepford Wives, nežinau, ar tai blogai, ar gerai. Aš tiesiog stebiu mažas mergaites, atėjusias pas musc į parduotuvėlę, prisimenu save, mąstau apie save vaikystėje ir dabartyje ir galvoju, kad noriu kažko keisto - krepšio su prancūzišku užrašu, kažko vėjavaikiško - laumių gitaros, ir kažko stebuklingo - burtų, tai nuoširdu, todėl ir rašau, o į ką tai panašu... nežinau. Man tai lengva ir tikra dabar :-)

    AtsakytiPanaikinti